El teatro como un método de aprendizaje en las escuelas secundarias – Bc. Ondřej NEUMAN
Bc. Ondřej NEUMAN
Diplomová práce
El teatro como un método de aprendizaje en las escuelas secundarias
Drama as an educational method in the upper secondary schools
Abstract:
This thesis analyses the influence of high school theatre on the development of language skills and personal competences of high school students. The aim of this thesis is to determine which skills are being developed the most and to what extent through the application of dramatics to pedagogy. Given the broader nature of dramaturgy as a didactic concept, the theoretical part of this thesis is focused …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou vlivu středoškolského divadla na rozvoj jazykových znalostí i osobnostních kompetencí studentů středních škol. Cílem této práce je určit, které dovednosti jsou díky aplikaci dramaturgie do pedagogiky rozvíjeny nejvíce a v jaké míře. Vzhledem k širší povaze dramaturgie jakožto didaktického konceptu je teoretická část práce zaměřená na rozdělení divadla do menších …více
Jazyk práce: španělština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Chalupa, Dr.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NEUMAN, Ondřej. El teatro como un método de aprendizaje en las escuelas secundarias. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Anglický jazyk - Španělský jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Film a divadlo aneb jak využít filmové tvorby v práci s mladými tvůrci
Jan Novák -
Dějiny tance a baletu a jejich interpretace pro žáky ZUŠ
Tereza Francová -
Divadelní spolek Krakonoš v obci Vysoké nad Jizerou: tradice ochotnického divadla, zážitková pedagogika a výuka v terénu jako způsob rozvoje povědomí o regionální historii na 2. stupni ZŠ.
Adéla Drmlová -
Pět přeměn energie – Fáze voda v taneční a pohybové výchově dětí a mládeže
Renata Mojžyszová -
Překlady umělecké literatury ve výuce ruského jazyka jako druhého cizího jazyka na středních školách
Kryštof Peršín -
Vliv angličtiny - prvního cizího jazyka na vyučování/učení se francouzštiny - druhého cizího jazyka
Kristýna PETŘÍČKOVÁ -
Specifické poruchy učení se zaměřením na dyslexii a dysgrafii u žáků nižšího gymnázia v rámci výuky ruského jazyka jako druhého cizího jazyka
Jaromír Hendrych -
Využití ICT ve výuce češtiny jako druhého/cizího jazyka
Krištofová Krištofová