Marketingová strategie podniku s luxusním zbožím – Vanesa Svobodová
Vanesa Svobodová
Bakalářská práce
Marketingová strategie podniku s luxusním zbožím
Marketing strategy of a luxury goods company
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je návrh marketingové strategie vstupu vybraného podniku na nové trhy. Jelikož se jedná o podnik zabývající se prodejem luxusního zboží, je nutné si stanovit dílčí cíle, které pomohou s naplněním cíle hlavního. Prvním dílčím cílem je pomocí rešerše současné to tuzemské i zahraniční literatury vymezit základní pojmy marketingový ch strategii jakožto i vybraných metod strategického …víceAbstract:
The main goal of this bachelor thesis is to creat a marketing strategy for the company's entry into new markets. The chosen company is Luxury Brand Management, which sells luxury goods. The first part of the thesis defines the basic concepts of marketing strategies and selected methods of strategic business management. The second part deals with the situation analysis of the company in the field of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
- Oponent: František Zjevík, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Marketingová strategie uvedení podniku poskytujícího poradenské služby sportovcům na trhu
Sharon Gruberová -
Návrh marketingové strategie firmy
Ľubomír Gašpierik -
Návrh nové marketingové strategie vybraného podniku
Martina Návratová -
Marketingová strategie při zavádění nového produktu Becherovka Lemond
Josef Pánek -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Marketingová strategie při rozvoji marketplace internetové aplikace na nových trzích
David Němec -
Market development of mobile applications
Tugay Demir