Analysis of the Internet marketing activities – Ing. Anastasia Stavinska
Ing. Anastasia Stavinska
Master's thesis
Analysis of the Internet marketing activities
Analysis of the Internet marketing activities
Abstract:
This work aims to develop an online marketing activities plan for a Ukrainian start-up company. The thesis is split into a theoretical and a practical part. The work starts with the theoretical one by giving an introduction into the topic, and investigating modern Internet trends. The main theoretical part is about definition and description of online marketing activities, as well as an outline of …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jkbj3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2014
- Vedúci: Ing. Jiří Richter
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management (Eng.)
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Analýza online marketingových aktivit obchodu s bytovým textilem
Gabriela Lichá -
Online marketing audit
Anna Khrapach -
Impact of AI on Sales and Marketing Activities in E-Commerce Enterprises
Omar Daouk -
Leveraging Artificial Intelligence to Enhance Digital Marketing: An Analysis of Best Practices and Future Directions
Diana Hakobyan -
Analysis of Digital Marketing Impact on Local Firms: Case Study of Czech Influencers
Sadiya Khafizova -
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
Nora Khalatian -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva