Třídní učitel v současné škole – Mgr. Blažena VOŘECHOVSKÁ
Mgr. Blažena VOŘECHOVSKÁ
Bakalářská práce
Třídní učitel v současné škole
Class master in today´s school
Anotace:
BP se zabývá významem práce třídního učitele na základní škole, jeho osobností, kompetencemi a činnostmi. V teoretické části jsou popsány činnosti pedagogických pracovníků, pozornost je věnována hlavně třídnímu učiteli. V praktické části pomocí tří metod zjišťujeme náročnost práce TU a její význam pro rodiče a žáky.Abstract:
This Bachelor's thesis deals with the importace of a class teacher's work at a primary school, his/her personality, competencies and activities. The theoretical part of the thesis contains a description of the activities of pedagogical employees. The attention is given to class teachers in particular. The aim of the practical part is to ascertain, how demanding the class teachers' work is and how significant …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2013
Zveřejnit od: 28. 3. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Jana Poláchová Vašťatková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOŘECHOVSKÁ, Blažena. Třídní učitel v současné škole. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.3.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 3. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Školský management
Práce na příbuzné téma
-
Pedagogičtí pracovníci základní školy a jejich kompetence k edukaci dětí a žáků s poruchami chování
Barbora VIKTOŘÍKOVÁ -
Komparace cílů,prostředků a podmínek pro výchovné činnosti třídních učitelů v ČR a v Německu
Táňa Hřibová -
Sebereflexe a sebehodnocení diagnostické a intervenční kompetence v práci učitelky mateřské školy speciální
Vladislava KAISEROVÁ -
Zdravotnický záchranář při poskytování akutní lůžkové péče – činnosti a kompetence z pohledu zaměstnavatele
Daniel Sedláček -
Dětský folklórní soubor a kompetence k jeho vedení
Radka Chvalinová -
K problematice pedagogicky anormativního chování žáků střední školy
Miroslava Rožnovská -
Podporující chování třídního učitele při utváření vztahů ve třídě
Dominika Mrhová -
Online výuka žáků 1. stupně z pohledu žáků, třídního učitele a rodičů
Kateřina Blahušová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
18. 8. 2013