Využitelnost rozšířené reality při hraní deskové hry se simulovaným protihráčem – Bc. Luděk Naiman
Bc. Luděk Naiman
Master's thesis
Využitelnost rozšířené reality při hraní deskové hry se simulovaným protihráčem
Usability of Augmented Reality for Board Game with Simulated Opponent
Abstract:
Cílem této práce je vytvořit aplikaci, která otestuje možnosti využití rozšířené reality při hraní deskové hry. Za tímto účelem byla vytvořena rešerše deskových her, aby usnadnila výběr hry vhodné k implementaci simulace pro rozšířenou realitu. Dále je vytvořena rešerše existujících zařízení pro rozšířenou realitu. Samotná aplikace realizuje simulaci hry Člověče, nezlob se!. Během tvorby aplikace byla …moreAbstract:
The aim of this thesis is to create an application that tests the possibilities of using augmented reality when playing a board game. For this, a board games were classified to facilitate the selection of a game suitable for implementation of augmented reality simulation. Furthermore, a survey of existing augmented reality devices is created. The application itself implements a simulation of the game …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Jeníček, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NAIMAN, Luděk. \textit{Využitelnost rozšířené reality při hraní deskové hry se simulovaným protihráčem}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Mechatronics, Informatics and Interdisciplinary Studies. 2022. Available from: https://theses.cz/id/fbny56/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Naiman, Luděk. Využitelnost rozšířené reality při hraní deskové hry se simulovaným protihráčem. Liberec, 2022. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta mechatroniky, informatiky a mezioborových studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta mechatroniky, informatiky a mezioborových studiíTechnical University of Liberec
Faculty of Mechatronics, Informatics and Interdisciplinary StudiesMaster programme / field:
Electrical Engineering and Informatics / Information Technology
Theses on a related topic
-
Laboratorní model linky s rozpoznáváním obrazu výstupní kontroly dílů
Maksim Kliuchnikau -
Vývoj neuronové sítě pro rozpoznávání objektu v digitálním obrazu
Denis Voinkov -
Program pro poloautomatickou analýzu obrazu
Jan Hartig -
Virtuální realita
Jan Pečený -
Virtuální realita jako legitimní alternativní realita a její projevy v lokálním prostředí.
Robin Langer -
Síťová hra "člověče, nezlob se!"
Adam DOHNAL -
Má člověče nezlob se výherní strategii?
Petr Konvalinka -
Hra "Koncepte nezlob se!"
Michal JURNÍK
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights