Využitelnost rozšířené reality při hraní deskové hry se simulovaným protihráčem – Bc. Luděk Naiman
Bc. Luděk Naiman
Master's thesis
Využitelnost rozšířené reality při hraní deskové hry se simulovaným protihráčem
Usability of Augmented Reality for Board Game with Simulated Opponent
Anotácia:
Cílem této práce je vytvořit aplikaci, která otestuje možnosti využití rozšířené reality při hraní deskové hry. Za tímto účelem byla vytvořena rešerše deskových her, aby usnadnila výběr hry vhodné k implementaci simulace pro rozšířenou realitu. Dále je vytvořena rešerše existujících zařízení pro rozšířenou realitu. Samotná aplikace realizuje simulaci hry Člověče, nezlob se!. Během tvorby aplikace byla …viacAbstract:
The aim of this thesis is to create an application that tests the possibilities of using augmented reality when playing a board game. For this, a board games were classified to facilitate the selection of a game suitable for implementation of augmented reality simulation. Furthermore, a survey of existing augmented reality devices is created. The application itself implements a simulation of the game …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jiří Jeníček, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NAIMAN, Luděk. \textit{Využitelnost rozšířené reality při hraní deskové hry se simulovaným protihráčem}. Online. Diplomová práca. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Faculty of Mechatronics, Informatics and Interdisciplinary Studies. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/fbny56/.
Jak správně citovat práci
Naiman, Luděk. Využitelnost rozšířené reality při hraní deskové hry se simulovaným protihráčem. Liberec, 2022. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta mechatroniky, informatiky a mezioborových studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta mechatroniky, informatiky a mezioborových studiíTechnical University of Liberec
Faculty of Mechatronics, Informatics and Interdisciplinary StudiesMaster programme / odbor:
Electrical Engineering and Informatics / Information Technology
Práce na příbuzné téma
-
Laboratorní model linky s rozpoznáváním obrazu výstupní kontroly dílů
Maksim Kliuchnikau -
Vývoj neuronové sítě pro rozpoznávání objektu v digitálním obrazu
Denis Voinkov -
Program pro poloautomatickou analýzu obrazu
Jan Hartig -
Virtuální realita
Jan Pečený -
Virtuální realita jako legitimní alternativní realita a její projevy v lokálním prostředí.
Robin Langer -
Síťová hra "člověče, nezlob se!"
Adam DOHNAL -
Má člověče nezlob se výherní strategii?
Petr Konvalinka -
Hra "Koncepte nezlob se!"
Michal JURNÍK
Názov
Vložil
Vložené
Práva