Marketing communications of luxury brands: a case study of LVMH – Maria Dolgova
Maria Dolgova
Diplomová práce
Marketing communications of luxury brands: a case study of LVMH
Marketingové Komunikace Luxusních Značek: Případová Studie LVMH
Anotace:
Cílem dané diplomové práce je určit specifické rysy marketingové komunikace v luxusním průmyslu a najít důvody pro změny v procesu rozhodování o nákupu spotřebitelů. Výzkum zkoumá účinky cross-kulturních vlivů na spotěbitele luxusních značek ohledně jejich vnímání luxusních značek, faktory, které ovlivňují rozhodnutí o nákupu a výběr nejatraktivnějších marketingových komunikačních kanálů. Výzkum byl …víceAbstract:
The aim of the given diploma thesis is to determine specific features of marketing communications in luxury industry and find reasons for changes in the process of consumers buying decision-making. The study examines effects of cross-cultural influence on luxury brands consumers regarding their perceptions of luxury brands, factors affecting purchase decision and choice of the most attractive marketing …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Consumers Behavior in Luxury Fashion Segment
Yekaterina Kalymbekova -
Foreign cultural features in advertisement and their impact on the major society consumers’ behavior
Laura Andresheva-Arginova -
Influence of Covid-19 on Consumers’ Behavior in the Czech Republic
Md Abu Taleb Saikat -
Change of consumers preferences and behavior due to the influence of Covid-19
Anežka Blažek Wijsman -
Developing wine consumption behavior models by young Czech consumers.
Gerardo Pacheco Carrillo -
The Impact of Social Media on Chinese Consumers' Luxury Goods Consumption Behavior
Ruijie Yan -
Návrh strategie luxury marketingu značky Christian Dior
Denisa Kalakajová -
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
Andrea Maria Ivanof
Název
Vložil
Vloženo
Práva