Světlana Vavríková

Bakalářská práce

Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři

The Instruments of Marketing Communications for selected target group – Seniors
Anotace:
Tématem bakalářské práce jsou prostředky marketingové komunikace a jejich vliv na seniory. V první části práci je věnována pozornost marketingové komunikaci a nástroji komunikačního mixu. Z velké části je teoretická část věnována seniorům a jejich životnímu stylu, také je zde popsáno nákupní chování seniorů a ovlivnění seniorů reklamou. Také je zde popsaný marketing zaměřený na seniory a firmy, které …více
Abstract:
The bachelor work deals with the means of marketing communication and their influence on the elderly. The first part of the work is devoted to marketing communication and the tools of the communication mix. The theoretical part is mostly concerned with seniors and their lifestyle. It also describes the buying habits of seniors and the influence of advertising on seniors, as well as marketing focusing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní