Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři – Světlana Vavríková
Světlana Vavríková
Bakalářská práce
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
The Instruments of Marketing Communications for selected target group – Seniors
Anotace:
Tématem bakalářské práce jsou prostředky marketingové komunikace a jejich vliv na seniory. V první části práci je věnována pozornost marketingové komunikaci a nástroji komunikačního mixu. Z velké části je teoretická část věnována seniorům a jejich životnímu stylu, také je zde popsáno nákupní chování seniorů a ovlivnění seniorů reklamou. Také je zde popsaný marketing zaměřený na seniory a firmy, které …víceAbstract:
The bachelor work deals with the means of marketing communication and their influence on the elderly. The first part of the work is devoted to marketing communication and the tools of the communication mix. The theoretical part is mostly concerned with seniors and their lifestyle. It also describes the buying habits of seniors and the influence of advertising on seniors, as well as marketing focusing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/o144w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Anna Kotvasová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Michaela Tereková -
Marketingová komunikace pro seniory
Kristýna Jursíková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - senioři
Vojtěch Puchar -
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Tereza Zimáková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Filip Englich -
Marketingová komunikace vybraných obchodních řetězců v České republice cílená na seniory
František Budař