Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři – Světlana Vavríková
Světlana Vavríková
Bachelor's thesis
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
The Instruments of Marketing Communications for selected target group – Seniors
Abstract:
Tématem bakalářské práce jsou prostředky marketingové komunikace a jejich vliv na seniory. V první části práci je věnována pozornost marketingové komunikaci a nástroji komunikačního mixu. Z velké části je teoretická část věnována seniorům a jejich životnímu stylu, také je zde popsáno nákupní chování seniorů a ovlivnění seniorů reklamou. Také je zde popsaný marketing zaměřený na seniory a firmy, které …moreAbstract:
The bachelor work deals with the means of marketing communication and their influence on the elderly. The first part of the work is devoted to marketing communication and the tools of the communication mix. The theoretical part is mostly concerned with seniors and their lifestyle. It also describes the buying habits of seniors and the influence of advertising on seniors, as well as marketing focusing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/o144w/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2022
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VAVRÍKOVÁ, Světlana. \textit{Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2022. Available from: https://theses.cz/id/fbqeud/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Anna Kotvasová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Michaela Tereková -
Marketingová komunikace pro seniory
Kristýna Jursíková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - senioři
Vojtěch Puchar -
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Tereza Zimáková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Filip Englich -
Marketingová komunikace vybraných obchodních řetězců v České republice cílená na seniory
František Budař