Localisation of a Global Brand Campaign: Case Study of Durex “Real Feel” – Dominika Bestová
Dominika Bestová
Bakalářská práce
Localisation of a Global Brand Campaign: Case Study of Durex “Real Feel”
Lokalizace Globální Kampaně: Příkladová Studie Durex “Real Feel”
Anotace:
Tato bakalářská práce nejprve přibližuje základní teorii marketingu a značek. Hlavním tématem je pak otázka standardizace či lokální adaptace marketingových aktivit v prostředí globálních trhů. Praktická část poté představuje příkladovou studii značky Durex, kdy se centrálně vyvinutá kampaň Real Feel lokalizovala pro potřeby trhu ve Spojených Arabských Emirátech.Abstract:
This bachelor thesis introduces in the beginning the basic theory of marketing and brands. The main topic there is the debate of standartization against local adaptation of marketing activities in the environment of global markets. The practical part then presents a case study of Durex brand, where a centrally developed campaign Real Feel was localized for needs of the United Arabic Emirates market …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50219
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Michael Bahles
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50219
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.