Komunikace a vztahy na pracovišti se zaměřením na týmovou spolupráci – Klára Greizingerová
Klára Greizingerová
Bachelor's thesis
Komunikace a vztahy na pracovišti se zaměřením na týmovou spolupráci
Abstract:
Tématem bakalářské práce je komunikace a vztahy pracovišti se zaměřením na týmovou spolupráci. V teoretické části jsou popsány a vysvětleny informace o komunikaci a vztazích na pracovišti, možné hrozby a nástroje na zlepšení předávání informací a vztazích v pracovním kolektivu. V praktické části jsou popsány společnosti Atoda telemarketing a Unicall Communication Group, jejich historie, zaměření, činnosti …moreAbstract:
The topic of the thesis is the communication and relationships at work, with a focus on teamwork. The theoretical part describes and explains the communication and the relationships at the workplace, the possible threats, the tools to improve the transfer of information and relationships between the employees. The practical part describes Atoda Telemarketing Company and Unicall Communication Group …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2014
Identifier:
http://theses.cz/id/fc7dd0/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 1. 2015
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GREIZINGEROVÁ, Klára. \textit{Komunikace a vztahy na pracovišti se zaměřením na týmovou spolupráci}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Masarykův ústav vyšších studií. 2014. Available from: https://theses.cz/id/fc7dd0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích
Theses on a related topic
-
Interní komunikace a její význam a vliv na pracovní vztahy v podniku
Eliška Kuhnová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Informační válka a její dopady na vztahy mezi Evropou a Ruskou federací
Prokop Holý -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Projekt zvýšení motivace prodejních a servisních týmů v call centru společnosti Komerční banka, a.s.
Filip Grünwald -
Supervizní podpora operátorů call centra
Barbora Ulmanová -
Vliv monitoringu hovorů na řízení výkonu zaměstnanců call centra
Denisa Ficencová -
Vzdělávání supervizorů call centra firmy ATODA Telemarketing, s.r.o.
Andrea KOUBKOVÁ