Komunikace a vztahy na pracovišti se zaměřením na týmovou spolupráci – Klára Greizingerová
Klára Greizingerová
Bakalářská práce
Komunikace a vztahy na pracovišti se zaměřením na týmovou spolupráci
Anotace:
Tématem bakalářské práce je komunikace a vztahy pracovišti se zaměřením na týmovou spolupráci. V teoretické části jsou popsány a vysvětleny informace o komunikaci a vztazích na pracovišti, možné hrozby a nástroje na zlepšení předávání informací a vztazích v pracovním kolektivu. V praktické části jsou popsány společnosti Atoda telemarketing a Unicall Communication Group, jejich historie, zaměření, činnosti …víceAbstract:
The topic of the thesis is the communication and relationships at work, with a focus on teamwork. The theoretical part describes and explains the communication and the relationships at the workplace, the possible threats, the tools to improve the transfer of information and relationships between the employees. The practical part describes Atoda Telemarketing Company and Unicall Communication Group …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2014
Identifikátor:
http://theses.cz/id/fc7dd0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2015
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GREIZINGEROVÁ, Klára. \textit{Komunikace a vztahy na pracovišti se zaměřením na týmovou spolupráci}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Masarykův ústav vyšších studií. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/fc7dd0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích
Práce na příbuzné téma
-
Interní komunikace a její význam a vliv na pracovní vztahy v podniku
Eliška Kuhnová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Informační válka a její dopady na vztahy mezi Evropou a Ruskou federací
Prokop Holý -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Projekt zvýšení motivace prodejních a servisních týmů v call centru společnosti Komerční banka, a.s.
Filip Grünwald -
Supervizní podpora operátorů call centra
Barbora Ulmanová -
Vliv monitoringu hovorů na řízení výkonu zaměstnanců call centra
Denisa Ficencová -
Vzdělávání supervizorů call centra firmy ATODA Telemarketing, s.r.o.
Andrea KOUBKOVÁ