Optimalizace PPC kampaní pro vybranou firmu – Bc. Monika Šifferová
Bc. Monika Šifferová
Diplomová práce
Optimalizace PPC kampaní pro vybranou firmu
Optimization of PPC Campaigns for the Chosen Company
Anotace:
Diplomová práca sa zaoberá projektom optimalizácie PPC kampaní pre vybranú firmu. Teoretická časť práce sa zameriava konkrétne na online marketing a jeho využitie v PPC systémoch v nástroji Google Ads a Meta Business Manager. V analytickej časti je charakterizovaná firma, jej doterajšie marketingové činnosti v online priestore a webové stránky firmy, za pomoci SWOT analýzy a funnelovej analýzy. Z analytickej …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the project of optimizing PPC campaigns for a selected company. The theoretical part of the thesis focuses specifically on online marketing and its use in PPC systems in Google Ads and Meta Business Manager. The analytical part characterizes the company, its current marketing activities in the online space and the company's website with the help of SWOT analysis and Funnel …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šifferová, Monika. Optimalizace PPC kampaní pro vybranou firmu. Zlín, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Design management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vlivu PPC/Facebook reklamy na ekonomiku podniku
Igor Ličko -
PPC marketing and Facebook remarketing
David Žáček -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Kristýna Svobodová -
Úspěšná strategie PPC reklamy a reklamy na sociálních sítích v platformách Facebook a Google
Lukáš Kossakowski -
PPC a remarketing na Facebooku a v Google AdWords
Michaela Bochňáková -
PPC a remarketing na Facebooku, Google AdWords a v Sklik
Hanuš Weisl -
Využití reklamních systémů Google Ads, Sklik a Facebook Ad ve vybrané bance
Veronika Čmolíková -
Online Marketing Focused on Google Adwords and Facebook - Eshop Yapko.cz Case Study
Duc Hoang Do