Optimalizace PPC kampaní pro vybranou firmu – Bc. Monika Šifferová
Bc. Monika Šifferová
Master's thesis
Optimalizace PPC kampaní pro vybranou firmu
Optimization of PPC Campaigns for the Chosen Company
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá projektom optimalizácie PPC kampaní pre vybranú firmu. Teoretická časť práce sa zameriava konkrétne na online marketing a jeho využitie v PPC systémoch v nástroji Google Ads a Meta Business Manager. V analytickej časti je charakterizovaná firma, jej doterajšie marketingové činnosti v online priestore a webové stránky firmy, za pomoci SWOT analýzy a funnelovej analýzy. Z analytickej …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the project of optimizing PPC campaigns for a selected company. The theoretical part of the thesis focuses specifically on online marketing and its use in PPC systems in Google Ads and Meta Business Manager. The analytical part characterizes the company, its current marketing activities in the online space and the company's website with the help of SWOT analysis and Funnel …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šifferová, Monika. Optimalizace PPC kampaní pro vybranou firmu. Zlín, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Management and Marketing / Design Management
Theses on a related topic
-
Analýza vlivu PPC/Facebook reklamy na ekonomiku podniku
Igor Ličko -
PPC marketing and Facebook remarketing
David Žáček -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Kristýna Svobodová -
Úspěšná strategie PPC reklamy a reklamy na sociálních sítích v platformách Facebook a Google
Lukáš Kossakowski -
PPC a remarketing na Facebooku a v Google AdWords
Michaela Bochňáková -
PPC a remarketing na Facebooku, Google AdWords a v Sklik
Hanuš Weisl -
Využití reklamních systémů Google Ads, Sklik a Facebook Ad ve vybrané bance
Veronika Čmolíková -
Online Marketing Focused on Google Adwords and Facebook - Eshop Yapko.cz Case Study
Duc Hoang Do