Charakteristika poptávky po energetických nápojích – Nastassia Fedaruk
Nastassia Fedaruk
Bachelor's thesis
Charakteristika poptávky po energetických nápojích
Characteristics of the demand for energy drinks
Abstract:
V dnešní uspěchané době jsou na zaměstnance kladeny velmi značné nároky na výkon.Očekává se od nich, že budou pracovat naplno po celou pracovní dobu, a proto stihnout vícepráce za co nejkratší čas. To s sebou přináší spoustu problémů. Existuje mnoho způsobů, jaktělu dodat chybějící energii. Jedním z nich jsou produkty, které energii přidávají.Nejpopulárnějšími zdroji energie jsou energetické nápoje …moreAbstract:
Nowadays, when everyone is in a rush, the overall performance of the stuff must be high. It is expected to solve a lot in the shortest possible period of time. That is where the complications start. There are plenty of ways to get the energy and the products, which can help with that. The most popular sources of energy are energy drinks. This bachelor thesis deals with the demand for energy drinks …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 2. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73907
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2019
- Supervisor: Jana Soukupová
- Reader: Petr Adámek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73907
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Charakteristika poptávky po energetických nápojích
David Svoboda -
Analýza poptávky po energiích v evropských státech za období 2015-2022
Ondřej Profant -
Charakteristika poptávky po energetických nápojích
Jevgenij Derevjanko -
Energetické nápoje
Kateřina Hortová -
Zavedení nového energetického nápoje na český trh
Daniel Svěchota -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Martin Jaša -
Influence of Packaging on Consumer Purchasing Behavior
Kateryna Zakharova -
The impact of social media on consumer behavior: A study of young adults
Salih Demirkiran