Stress and intelligibility: Pronunciation of Secondary School Students of English – Bc. Jana Langrová
Bc. Jana Langrová
Diplomová práce
Stress and intelligibility: Pronunciation of Secondary School Students of English
Stress and intelligibility: Pronunciation of Secondary School Students of English
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá důležitostí sugrasegmentálních jevů, zejména přízvuku, pro srozumitelnost mluvčích. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se zabývá zejména slovním a větným přízvukem, rytmem a způsoby jak učit výslovnost. Praktická část analyzuje dotazníky, které byly získány od rodilého mluvčího, který hodnotil nahrávky studentů.Abstract:
The present thesis deals with the importance of suprasegmental features, namely stress, in the intelligibility of speakers. The thesis is divided into two sections. The theoretical section provides linguistic background for the research. It is concerned with word and sentence stress, rhythm and teaching stress in particular. The practical section subsequently analyses the questionnaires obtained from …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lyfgn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Kateřina Tomková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Výuka anglické výslovnosti u dospělých studentů
Štěpánka Zemanová -
Word Order Irregularities and Sentence Patterns in Master Yoda's Speech
Markéta Dančová -
Production of Selected Suprasegmental Features of English by Czech and Russian Speakers
Anna Semina -
Suprasegmental Features in Teaching
Vanessa Schoberová -
Methods of English Pronunciation Teaching at Lower Secondary Schools
Anežka Bindrová -
Teaching English pronunciation: The capacity for imitation in different age groups
Veronika Netolická -
Verbální a nonverbální komunikace českých booktuberů
Martin ŠLAT -
Působení systematické výuky anglické výslovnosti: vliv nerodilého a rodilého mluvčího na výslovnost jejich studentů na gymnáziu
Zuzana Haikerová