The Most Difficult Aspects of Learning The English Language for Grammar Schools Students – Mgr. Jan Balek
Mgr. Jan Balek
Bachelor's thesis
The Most Difficult Aspects of Learning The English Language for Grammar Schools Students
The Most Difficult Aspects of Learning The English Language for Grammar Schools Students
Anotácia:
Tato práce se soustředí na analýzu výzkumu, ve kterém bylo testováno více než šedesát studentů Gymnázia Český Brod, Vítězná 616. Cílem výzkumu bylo identifikovat nejobtížnější aspekty anglického jazyka pro tyto studenty. Výzkum byl rozdělen na několik testů a byl prováděn ve čtyřech třídách v období šesti týdnů. Výsledky ukázaly, že testovaní žáci měli problémy s některými gramatickými aspekty jazyka …viacAbstract:
This work focuses on the analysis of the research which was conducted on over sixty grammar school students at Gymnázium Český Brod, Vítězná 616. The aim of the research was to identify the most difficult aspects of the English language for these students and it was divided into several tests. This research was done on four classes during the period of six weeks. The results showed that the test takers …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p9t3g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
- Vedúci: PhDr. Simona Kalová
- Oponent: Mgr. Linda Nepivodová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philology / English Language and Literature
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.