Jan Slovák

Bakalářská práce

Mobilní aplikace jako marketingový nástroj

Mobile applications as a marketing tool
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá mobilními aplikacemi pro chytré telefony a jejich využitím v marketingu. Cílem práce je za pomoci analýzy vzniku, využití a postavení mobilních aplikací jako marketingového nástroje podat konkrétní doporučení pro správné použití mobilních aplikací v rámci firemního marketingového mixu. V první části práce jsou definovány a popsány základní pojmy nezbytné k pochopení …více
Abstract:
This Bachelor's Thesis deals with mobile applications for smartphones and their use in marketing. The goal of the Thesis is to provide specific recommendations for use of mobile applications within the corporate marketing mix, based on an analysis of creation, usage and position of mobile applications as a marketing tool. The terms necessary to understand the subject are defined and described in the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 10. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2015
  • Vedoucí: Ondřej Pešek
  • Oponent: Monika Kozáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45266