Mobilní aplikace jako marketingový nástroj – Jan Slovák
Jan Slovák
Bakalářská práce
Mobilní aplikace jako marketingový nástroj
Mobile applications as a marketing tool
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá mobilními aplikacemi pro chytré telefony a jejich využitím v marketingu. Cílem práce je za pomoci analýzy vzniku, využití a postavení mobilních aplikací jako marketingového nástroje podat konkrétní doporučení pro správné použití mobilních aplikací v rámci firemního marketingového mixu. V první části práce jsou definovány a popsány základní pojmy nezbytné k pochopení …víceAbstract:
This Bachelor's Thesis deals with mobile applications for smartphones and their use in marketing. The goal of the Thesis is to provide specific recommendations for use of mobile applications within the corporate marketing mix, based on an analysis of creation, usage and position of mobile applications as a marketing tool. The terms necessary to understand the subject are defined and described in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45266
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2015
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Monika Kozáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45266
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Cross-platform mobile application for remote management of experimental measurements
Jakub Tylich -
Implementation of Mobile Fitness Application
Michal Čížek -
Mobile Application for Sign-language Recognition
Thanh Do Long -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
A Mobile Application for the Administration of the Kentico System
Linda Hansliková -
Test case design for the mobile application Pilulka "Pill"
Alesia Zhiliaeva -
Entrepreneurship in mobile marketing
Maksim Beliaev -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev