Marketingové strategie v období globalizace: výhody a nevýhody standardizace a adaptace – Bc. Anzhelika Khaustova
Bc. Anzhelika Khaustova
Diplomová práce
Marketingové strategie v období globalizace: výhody a nevýhody standardizace a adaptace
Globalization and advertisement strategies: advantages and disadvantages of standardization and adaptation
Anotace:
Procеsy globalizacе a modеrní tеchnické prostředky nеustále poskytují nеjrůznější způsoby manipulace s lidským vědomím a myslí. Globální imagе značky se dnеs již většinou zakládá na stеjných univerzálních apelech aplikovatelných po cеlém světě v téměř nеzměněné podobě. Standardizované markеtingové stratеgie postavеné na předpokladu, že světový trh sе stává stále více homogеnním ve svých potřеbách a …víceAbstract:
Processes of globalization and modern technical means constantly provide various ways of manipulation with human consciousness and thought. Global brand's image is nowadays usually based on same universal appeals which can be applied all around the world almost in an unchanged form. Standardized marketing strategies based on a presumption, that the world marketing is becoming more and more homogeneous …víceKlíčová slova
Globalizace globální trhy zahraniční trh hyperkonkurenční prostředí konkurenční výhoda strategie standardizace strategie adaptace média image značky focus groups kvalitativní výzkum generace Z. Globalization global market international market hypercompetitive environment competitive advantage standardization strategies adaptation strategies mass media brand image quantitative research generation Z.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ljqde/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
- Vedoucí: Mgr. Dagmar Sieglová, M.Ed.
- Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Adaptace distribuční strategie v mezinárodním prostředí
Petr Bulíř -
Adaptace komunikační strategie v mezinárodním prostředí
Veronika Nosková -
Quantitative marketing research
Mark Ratilla -
Gender Aspects in Marketing Strategies
Mariia Kabanova -
Corporate Social Responsibility as a Competitive Advantage for International Companies
Markéta Dlouhá -
Corporate Social Responsibility - Competitive Advantage for Companies Operating in an International Environment
Karolína Dolejšová -
Effective Recruiting as a Competitive Advantage
Gulden Zhumasheva -
Innovation and Creativity as a Source of Competitive Advantage
Olga Grashchenkova