Barbora Flídrová

Bakalářská práce

Vliv marketingových výdajů na výsledky vybraného internetového obchodu

Marketing costs influence on a particular group-buying website
Anotace:
Tato práce zkoumá řešení problému měření efektivnosti reklamy. Pomocí ekonometrické analýzy je kvantifikován vliv marketingových nákladů na denní tržby jistého slevového portálu, který poskytl svá data o tržbách, nákladech na marketing i počtu návštěvníků z období od června 2011 do července 2014. Ekonometrická analýza se ukázala být dobře aplikovatelnou metodou pro měření výsledků reklamy, obě exogenní …více
Abstract:
This thesis examines a solution to the problem of measuring advertising effectiveness. Using econometric analysis influence of marketing costs on daily turnout is quantified. Analysed data were provided by a certain group-buying website and include information on revenues, marketing costs and number of visitors from June 2011 to July 2014. Econometric analysis proved to be a perfectly applicable method …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 9. 2014
  • Vedoucí: Dana Kloudová
  • Oponent: Aleš Rod

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/43462