Jan VYČICHLO

Bakalářská práce

1. Teoretická část: Práce s barvou při tvorbě audiovizuálního díla a její srovnání ve vztahu k výtvarnému umění 2. Praktická část: Hraný film - kamera

1. Theoretical Part: Working With Colour in Film-making And Its Comparsion in Relationship to Fine Arts 2. Practical Part: Film, Lenght at least 10 Minutes, Cinematography
Anotace:
Tato práce pojednává o možnostech, kterými disponuje kameraman při tvorbě vizuálního díla k ovlivňování narativních i psychických stavů diváka za pomoci využití barev. Je zá- roveň analýzou základních postupů při práci s barvou, využitých při tvorbě autorského filmu. Popisuje snahu o využití teoretických podkladů pro jejich transformaci v praktickou realizaci díla.
Abstract:
This paper discusses the possibilities available to the cinematographer to create a visual narrative works to influence psychological states of the viewer through the use of colors. It also analyzes the basic procedures for working with color, utilized in the creation of the filmcopyright. It desribes efforts to use the theoretical basis for their transformation into practial work.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2012
Zveřejnit od: 15. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VYČICHLO, Jan. 1. Teoretická část: Práce s barvou při tvorbě audiovizuálního díla a její srovnání ve vztahu k výtvarnému umění 2. Praktická část: Hraný film - kamera. Zlín, 2012. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 15. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe