Návrh komunikační strategie nákupu v internetovém prostředí – Jakub Meliš
Jakub Meliš
Diplomová práce
Návrh komunikační strategie nákupu v internetovém prostředí
The Proposal of Communication Strategy of Buying in the Online Environment
Anotace:
Cílem předložené diplomové práce je návrh zlepšení komunikační strategie nákupu komodit mezi dodavatelem a zákazníkem ve stávajícím internetovém prostředí společnosti VÍTKOVICE HEAVY MACHINERY a.s. (dále jen VHM). Práce je sepsána ve dvou částech a to teoretické a praktické. V teoretické části jsou charakterizovány základní pojmy týkající se nákupního a internetového marketingu. V praktické části je …víceAbstract:
The object of this submitted thesis is a plan for better communication strategy of purchasing commodities between supplier and customer in current internet place of company VÍTKOVICE HEAVY MACHINERY a.s. (further VHM). This Work is written in two parts, and thats theoretical and practical. In theoretical part are characteristical basic terms regarding the buying and internet marketing. In practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/109481
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2015
- Vedoucí: Markéta Gregušová
- Oponent: Radek Modrovský
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta strojníMagisterský studijní program / obor:
Strojní inženýrství / Strojírenská technologie
Práce na příbuzné téma
-
Sdílený nákupní katalog položek B2B segmentu z pohledu marketingového mixu
Jan Jedlička -
Marketingový plán firmy AWT Rekultivace, a.s.
Anna Debreczenyiová -
Analýza zavádění a využití strategického projektu v podniku
Daniel Malec -
Situační analýza vybrané venkovské obchodní jednotky
Martina Strnádková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk