Návrh komunikační strategie nákupu v internetovém prostředí – Jakub Meliš
Jakub Meliš
Master's thesis
Návrh komunikační strategie nákupu v internetovém prostředí
The Proposal of Communication Strategy of Buying in the Online Environment
Abstract:
Cílem předložené diplomové práce je návrh zlepšení komunikační strategie nákupu komodit mezi dodavatelem a zákazníkem ve stávajícím internetovém prostředí společnosti VÍTKOVICE HEAVY MACHINERY a.s. (dále jen VHM). Práce je sepsána ve dvou částech a to teoretické a praktické. V teoretické části jsou charakterizovány základní pojmy týkající se nákupního a internetového marketingu. V praktické části je …moreAbstract:
The object of this submitted thesis is a plan for better communication strategy of purchasing commodities between supplier and customer in current internet place of company VÍTKOVICE HEAVY MACHINERY a.s. (further VHM). This Work is written in two parts, and thats theoretical and practical. In theoretical part are characteristical basic terms regarding the buying and internet marketing. In practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2015
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/109481
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2015
- Supervisor: Markéta Gregušová
- Reader: Radek Modrovský
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta strojníMaster programme / field:
Strojní inženýrství / Strojírenská technologie
Theses on a related topic
-
Sdílený nákupní katalog položek B2B segmentu z pohledu marketingového mixu
Jan Jedlička -
Analýza zavádění a využití strategického projektu v podniku
Daniel Malec -
Situační analýza vybrané venkovské obchodní jednotky
Martina Strnádková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu