Projektová výuka matematiky na ZŠ – Bc. Barbora Kabelková
Bc. Barbora Kabelková
Master's thesis
Projektová výuka matematiky na ZŠ
Project lessons in mathematics at lower secondary school
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na projektovou výuku ve vyučování matematiky na základní škole. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se věnuje popsání vývoje projektové výuky, vymezuje její znaky a porovnává výhody a nevýhody projektů. Zabývá se propojeností s Rámcově vzdělávacím programem a začleněním projektů do výuky matematiky. Praktická část zahrnuje návrhy a realizace projektů. V práci …viacAbstract:
The diploma thesis focuses on project-based learning in mathematics teaching at lower secondary school. The thesis is divided into two parts. The theoretical part describes the development of project-based learning, defines its characters and compares the advantages and disadvantages of projects. It deals with the interconnection of the Framework Curriculum and the integration of projects into mathematics …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yak50/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedúci: RNDr. Břetislav Fajmon, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Irena Budínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Lower Secondary School Teacher Training in Mathematics / Lower Secondary School Teacher Training in Mathematics
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of project methods and their implementation in a project
Karolína SLABÁ -
Implementing the PRINCE2 Project Management Method in an Existing Project Environment
Anastasia Sudakova -
Projektová metoda jako nástroj rozvoje logického myšlení
Šárka Müllerová -
Projektová metoda v primárním vzdělávání
Iveta OPLUŠTILOVÁ -
Projektová metoda jako jedna z možných vyučovacích metod na málotřídní základní škole
Kateřina LIŠKOVÁ -
Teaching English through Fantasy Literature in Cross-Curricular Project
Veronika Studená -
Dramatizace jako metoda výuky ruského jazyka a její možnosti využití ve výuce
Aneta Bajková -
Use of music as both a teaching method and therapy
Radek Doskočil