BcA. Kateřina HORÁKOVÁ

Master's thesis

Multimediální reklama

Multimedia advertising
Abstract:
Jako téma mé diplomové práce jsem si vybrala multimediální reklamu. Výstupy mé práce jsou jedna malba a fotografie a také teoretická část. Hlavní cíl mé práce je vytvořit nový způsob vedení reklamy.
Abstract:
As a theme of my Thesis I have chosen multimedia advertisement.The own result of my work is painting and photos and theoretical part. The main goal of my work is to create new system of advertisement.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: MgA. Jan Morávek

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HORÁKOVÁ, Kateřina. Multimediální reklama. Plzeň, 2014. diplomová práce (MgA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta umění a designu

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta umění a designu
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/