Analysis of the Internet Marketing Strategy of AIESEC – Aneta Lačevová
Aneta Lačevová
Diplomová práce
Analysis of the Internet Marketing Strategy of AIESEC
Analýza internetové marketingové strategie AIESEC
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu údajů o zákaznících studentské organizace AIESEC shromážděných v letech 2012 a 2014. Výsledky ukazují segmenty zákazníků definované podle univerzity, fakulty a ročníku, úspěšnost studentů při hledání stáže, podíly jednotlivých programů (a podprogramů), nejžádanější země jako destinace stáží, nejúčinnější komunikační kanály a průměrnou dobu trvání procesu vyjetí …víceAbstract:
The Master's thesis focuses on analysing the data about the customers of the student organisation AIESEC collected between 2012 and 2014. The results show the various customer segments defined by university, faculty and year of study from which AIESEC gets its applicants, the successfulness in finding an internship of students from these segments, proportions of different programmes (and sub-programmes …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44394
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2015
- Vedoucí: Eva Kašparová
- Oponent: Petra Hájková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44394
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Human Resource Management v neziskové organizace Erasmus Student Network Liberec
Michaela Pelantová -
Řízení lidských zdrojů ve studentské neziskové organizace Erasmus Student Network Czech Republic
Martin Zapletal -
Zájem studentů Masarykovy univerzity o studentské organizace
Faranová Faranová -
Marketingová komunikace neziskové organizace Erasmus Student Network Ústí nad Labem
Kristýna FINKOVÁ -
Limity rozvoje studentské organizace Erasmus Student Network
Martina Chládová -
Podoba rozvoje členů brněnské pobočky studentské organizace AIESEC
Klaclová Klaclová -
Motivace studentů v dobrovolnických organizacích na příkladu organizace AIESEC
Markéta Bosáková -
Možnosti financování neziskové organizace
Tomáš Buchta