Propagace Útulku pro zvířata v nouzi Zlín-Vršava pomocí projektu Němá tvář – Jakub ŽIROVNICKÝ
Jakub ŽIROVNICKÝ
Bakalářská práce
Propagace Útulku pro zvířata v nouzi Zlín-Vršava pomocí projektu Němá tvář
Promotion of Útulek pro zvířata v nouzi Zlín-Vršava by the Němá tvář project
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá propagací Útulku pro zvířata v nouzi Zlín-Vršava a to především pomocí studentského projektu Němá tvář. Teoretická část objasňuje základy nestátního neziskového sektoru a vymezuje pojmy z oblasti marketingové komunikace v neziskových organizacích. V praktické části jsou popsány veškeré marketingové aktivity projektu Němá tvář i samotného Útulku pro zvířata v nouzi Zlín …víceAbstract:
This bachelor´s thesis is looking into the Útulek pro zvířata v nouzi Zlín-Vršava promoti-on, which is realized mainly with the help of a student project Němá tvář. The theoretical part clarifies basics of the non-profit sector and specifies terms from the field of marketing communications in the non-profit organizations. In the practical part all marketing activi-ties of the project Němá tvář and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Zveřejnit od: 25. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŽIROVNICKÝ, Jakub. \textit{Propagace Útulku pro zvířata v nouzi Zlín-Vršava pomocí projektu Němá tvář}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/fdp28g/.
Jak správně citovat práci
ŽIROVNICKÝ, Jakub. Propagace Útulku pro zvířata v nouzi Zlín-Vršava pomocí projektu Němá tvář. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální styl útulku pro zvířata
Karolína GEMELOVÁ -
Markentingová komunikace neziskové organizace - útulek pro zvířata
David Fuchsa -
Návrh optimalizace sítě útulků pro zvířata
Andrea Mošťková -
Návrh a implementace webové aplikace pro portál zvířat
Lucie Zvelebilová -
Vizuální styl útulku pro zvířata, Zlín
Lenka Vomáčková -
Útulky pro zvířata a role médií v jejich fungování
Natálie Šafářová -
Útulky pro psy a současné trendy v adopci psů
Táňa Vařachová -
Evidenční systém pro zvířecí útulek
Michal FRÝBA