Jakub ŽIROVNICKÝ

Bachelor's thesis

Propagace Útulku pro zvířata v nouzi Zlín-Vršava pomocí projektu Němá tvář

Promotion of Útulek pro zvířata v nouzi Zlín-Vršava by the Němá tvář project
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá propagací Útulku pro zvířata v nouzi Zlín-Vršava a to především pomocí studentského projektu Němá tvář. Teoretická část objasňuje základy nestátního neziskového sektoru a vymezuje pojmy z oblasti marketingové komunikace v neziskových organizacích. V praktické části jsou popsány veškeré marketingové aktivity projektu Němá tvář i samotného Útulku pro zvířata v nouzi Zlín …more
Abstract:
This bachelor´s thesis is looking into the Útulek pro zvířata v nouzi Zlín-Vršava promoti-on, which is realized mainly with the help of a student project Němá tvář. The theoretical part clarifies basics of the non-profit sector and specifies terms from the field of marketing communications in the non-profit organizations. In the practical part all marketing activi-ties of the project Němá tvář and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2013
Accessible from:: 25. 4. 2013

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŽIROVNICKÝ, Jakub. Propagace Útulku pro zvířata v nouzi Zlín-Vršava pomocí projektu Němá tvář. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications