Měření spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti – Bc. Václav HLAVÁČ
Bc. Václav HLAVÁČ
Diplomová práce
Měření spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti
Measurement of customer satisfaction in the selected company
Anotace:
Předkládaná diplomová práce popisuje měření spokojenosti zákazníků u společnosti Galileo Corporation s.r.o., která působí v oblasti tvorby webových stránek zaměřených na segment obcí, měst, škol a jiných příspěvkových organizací. Cílem této práce je změřit a vyhodnotit spokojenost zákazníků společnosti Galileo Corporation s.r.o. Teoretická část práce je věnována problematice zákazníka, spokojenosti …víceAbstract:
This thesis describes the measurement of customer's satisfaction and also analyses satisfaction of customers of company Galileo Corporation Ltd., which is active in a field of website creation that is specialized on the segment of villages, towns, schools and other contribution-based organization. The main aim of this thesis is to measure and evaluate the customer satisfaction of Galileo Corporation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Sadílek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HLAVÁČ, Václav. Měření spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti. Plzeň, 2022. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Měření spokojenosti zákazníků s cukrářskými výrobky na tuzemském trhu
Alžběta Chocholová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku
Šimon Široký -
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Kateřina Caklová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v bankovnictví
Vladimíra Vaculíková -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku Bageterie Boulevard
Alexandra Ambrozová -
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami - praxe úřadů veřejné správy ve Francii
Lenka Titěrová