Profesionální komunikace, úspěšné vystupování před laickým i odborným publikem – Ing. Julie Jílková
Ing. Julie Jílková
Bachelor's thesis
Profesionální komunikace, úspěšné vystupování před laickým i odborným publikem
Communicationskills - speaking successfully to lay and professional public
Abstract:
Tématem mé bakalářské práce je problematika profesionální komunikace. Tato práce je členěna na dvě základní části – teoreticko-metodologickou a praktickou. Náplní té první je především seznámení čtenáře se základními pojmy zpracovávané oblasti a dále také přiblížení všech okolností, které nás při prezentacích ovlivňují. Druhá část je prakticky zaměřena a doplněna o návrhy řešení modelových situací …moreAbstract:
This Bachelor´s thesis deals with professional communication and it consists of two main parts: 1. theory and methodology and 2. practical implementation. The first part contains basic terminology and an outline of factors influencing public appearance. The practically oriented second part includes suggested solutions to model situations, especially those I encouter in my daily work.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/h7tlu/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2009
- Supervisor: PhDr. Iva Petrová
- Reader: PhDr. Pavel Čírtek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JÍLKOVÁ, Julie. \textit{Profesionální komunikace, úspěšné vystupování před laickým i odborným publikem}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2009. Available from: https://theses.cz/id/fdss8w/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na poptávku a image firmy
David Randák -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Média a experiment - Performance a videoart
Daniela BENEŠOVÁ -
Interaktivní tabule v hodinách hudební výchovy - hudebně výrazové prostředky
Pavel HLOUŠEK -
Diastema trema v dutině ústní
Viktorie Suchomelová -
Tréma a horizontální vs vertikální individualismus
Michal Tříska -
Tréma a self-efficacy v kariéře učitelů středních škol
Zuzana Kloudová -
Tréma u lektora
Nina STRÁNSKÁ