Ing. Tatiana Kachurenko

Bachelor's thesis

Inovace jako nástroj marketingu

Innovation as a marketing tool
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce bylo vybrat si úspěšnou inovaci – technologii, která bude svým charakterem unikátní a bude se jednat o aktuální téma, v současné době velice diskutované. V teoretické části jsem popisovala inovace ze všeobecného hlediska. Pojetí inovací, jejich dělení, řády a legislativní stránku věci. V praktické části mé bakalářské práce jsem se zaměřila na inovace v segmentu iphonu, které …more
Abstract:
The aim of my dissertation was to choose as a successful innovation - technology of which character will be unique and the actual theme, which is very discussable in the present time. In the theoretical part, I described the general terms of innovation. The concept of innovation, their division, orders and legislative side of things. In the practical part of my thesis, I focused on innovation in the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 1. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 2. 2012
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní