Čistý střih zvuku se zaměřením na dialogovou stopu – Ondřej Rozum
Ondřej Rozum
Bakalářská práce
Čistý střih zvuku se zaměřením na dialogovou stopu
Film Sound Editing Aimed at Dialog Track
Anotace:
Práce popisuje postupy, techniky a technologie používané pro střih filmového zvuku v rámci historického vývoje po současnou praxi. Struktura textu odráží chronologický vývoj. Začátek rozebírá problematiku střihu optického záznamu zvuku a techniku tzv. bloopingu. Během první dekády užívání optického záznamu se vyvinula podstatná část střihových postupů používaných dodnes. Dále je pojednáváno o magnetickém …víceAbstract:
The thesis describes methods, techniques and technologies that have been used for sound editing throughout early sound films till today production. The structure of the text reflects chronologically the development. In the beginning, issues of editing an optical sound using a technique called blooping are discussed. Majority of editing methods used till today had been invented during the first decade …víceKlíčová slova
zvuková tvorbaKlíčová slova
střih zvukuKlíčová slova
filmová technologieKlíčová slova
zvuková postprodukceKlíčová slova
filmová technikaKlíčová slova
dialog
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 8. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/14727
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2020
- Vedoucí: Jan ČENĚK
- Oponent: Tomáš ORAMUS
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Zvuková tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Zvuková postprodukce se zaměřením na filmovou a televizní tvorbu
Tomáš Vondrášek -
Zvuková postprodukce v oblasti reklamy a filmu, případová studie firmy Studio Beep s.r.o.
Michaela Struhařová -
Týmová spolupráce při zvukové postprodukci audiovizuálního díla
Jan Šléška -
Metody úprav mluveného slova ve zvukové postprodukci
Lukáš Pátek -
Ruchová složka ve filmové postprodukci - současné trendy a postupy
Kristián Majer -
Klasická prezentace filmového díla versus aktuální možné zobrazovací techniky z hlediska profese kameramana
Miloslav Pecháček -
Nejčastější problematika oboru Zvuková tvorba v pojmech a praktických příkladech
Jiří Gráf -
Dialog světla a zvuku v performativním umění
Jan Tranta