Firemní identita vybrané organizace – Bc. Iva Fulínová
Bc. Iva Fulínová
Bachelor's thesis
Firemní identita vybrané organizace
Corporate identity of selected company
Anotácia:
Pojem image zná jistě každý, stejně tak image společnosti. Málokdo ale ví, že image společnosti je výsledkem právě firemní identity. Jednotlivé prostředky a pravidla firemní identity image společnosti velmi ovlivňují, a proto jsou důležité. Tato bakalářská práce s názvem „Firemní identita vybrané organizace“ se jednotlivými prostředky firemní identity zabývá. Hlavním cílem práce je identifikace jednotlivých …viacAbstract:
The term „image“ is generally well known, as well as the term „corporate image“. However, not everybody knows that corporate image is a result of the corporate identity. Corporate image is influenced by particular legal means and rules, and that’s why are these aspects important. The bachelor thesis „Corporate Identity of Selected Company“ focuses right on individual legal means of corporate identity …viacKľúčové slová
Firemní identita/identita společnosti firemní filozofie/filozofie společnosti firemní design/vizuální zvýraznění společnosti firemní komunikace/komunikace společnosti firemní kultura/kultura společnosti produkt společnosti firemní image/obraz společnosti Československá obchodní banka a.s. (ČSOB). Corporate identity corporate philosophy corporate design corporate communications corporate culture corporate product corporate image.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vrklo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
- Vedúci: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Ing. Veronika Machowská, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace při utváření podnikové identity
Veronika Kostolná -
Hodnocení investičního záměru společnosti Karel Kaňák, s. r. o. a jeho financování v ČSOB, a. s.
Petra Palánková -
Příprava a zahájení projektu ve společnosti ČSOB a.s.
Lucie Došková -
Plánování a řízení projektu ve firmě Československá obchodní banka, a. s.
Vladimír Beneš -
Finanční analýza společnosti ČSOB a.s.
Nataliia Hadzheha -
Strategická analýza společnosti ČSOB Pojišťovna, a. s.
Martin Vodák -
Trainee programy ve společnosti ČSOB, a.s.
Kateřina Hartmanová -
Proces řízení rizik ve společnosti ČSOB a.s.
Adéla Šplíchalová