Bc. Klára Maťašová

Master's thesis

Marketingový plán pro divadelní přehlídku Zaráz

Marketing plan for theatre show Zaráz
Abstract:
Magisterská diplomová práce je zaměřena na divadelní přehlídku Zaráz, která je pořádána Slováckým divadlem a městským divadlem Zlín. Teoretická část předkládá informace o divadle, o východiscích marketingového plánování, strategickém plánování, marketingovém plánu a festivalu. Praktická část se zabývá divadelní přehlídkou Zaráz a jejím marketingovým plánem, analýzou dotazníků a rozhovorů s řediteli …more
Abstract:
The master thesis is focused on Zaráz theatre show that is organized by Slovácké divadlo and Městské divadlo Zlín. The theoretical part presents facts of a theatre, its basis of marketing planning, theatre strategical planning, marketing plans and a theatre festival. The practical part deals with Zaráz theatre show, its marketing plan and the analysis of questionnaries and interviews with directors …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2019
  • Supervisor: Mgr. Veronika Valentová, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Master programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management

Theses on a related topic