Marketingový plán pro divadelní přehlídku Zaráz – Bc. Klára Maťašová
Bc. Klára Maťašová
Diplomová práce
Marketingový plán pro divadelní přehlídku Zaráz
Marketing plan for theatre show Zaráz
Anotace:
Magisterská diplomová práce je zaměřena na divadelní přehlídku Zaráz, která je pořádána Slováckým divadlem a městským divadlem Zlín. Teoretická část předkládá informace o divadle, o východiscích marketingového plánování, strategickém plánování, marketingovém plánu a festivalu. Praktická část se zabývá divadelní přehlídkou Zaráz a jejím marketingovým plánem, analýzou dotazníků a rozhovorů s řediteli …víceAbstract:
The master thesis is focused on Zaráz theatre show that is organized by Slovácké divadlo and Městské divadlo Zlín. The theoretical part presents facts of a theatre, its basis of marketing planning, theatre strategical planning, marketing plans and a theatre festival. The practical part deals with Zaráz theatre show, its marketing plan and the analysis of questionnaries and interviews with directors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/iv71s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Veronika Valentová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Francis - autorská inscenace s diskuzí
Jan Frýdek -
Francis - autorská inscenace s diskuzí
Iva Dvořáková -
Diskuze na přehlídkách mladého divadla
Jan Neugebauer -
Kočovné divadlo včera a dnes
Tereza Těšínská -
Divadlo HRA - divadlo pro děti s dětmi
Tereza Lukášová