Bc. Klára Maťašová

Diplomová práce

Marketingový plán pro divadelní přehlídku Zaráz

Marketing plan for theatre show Zaráz
Anotace:
Magisterská diplomová práce je zaměřena na divadelní přehlídku Zaráz, která je pořádána Slováckým divadlem a městským divadlem Zlín. Teoretická část předkládá informace o divadle, o východiscích marketingového plánování, strategickém plánování, marketingovém plánu a festivalu. Praktická část se zabývá divadelní přehlídkou Zaráz a jejím marketingovým plánem, analýzou dotazníků a rozhovorů s řediteli …více
Abstract:
The master thesis is focused on Zaráz theatre show that is organized by Slovácké divadlo and Městské divadlo Zlín. The theoretical part presents facts of a theatre, its basis of marketing planning, theatre strategical planning, marketing plans and a theatre festival. The practical part deals with Zaráz theatre show, its marketing plan and the analysis of questionnaries and interviews with directors …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
  • Vedoucí: Mgr. Veronika Valentová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře

Práce na příbuzné téma