Dominika BLAHOVÁ

Bakalářská práce

Analýza marketingových aktivit mikroregionu Východní Slovácko

Analysis of Marketing Activity within the Microregion of Východní Slovácko
Anotace:
Význam marketingu ve veřejném sektoru nabírá stále většího významu. Místní samosprávy si uvědomují jeho úlohu a věnují mu velkou pozornost. Jejich marketingová komunikace se zaměřuje především na místní občany a návštěvníky. Cílem bakalářské práce je provést analýzu marketingových aktivit mikroregionu Východní Slovácko. První část je věnována teoretickým poznatkům z regionálního marketingu, marketingové …více
Abstract:
The importance of marketing in the public sector takes on more significance. Local governments are aware of its role and pay attention to it. Their marketing communication is focused primarily on inhabitants and visitors. The aim of bachelor thesis is to analyze the marketing activities within the microregion of Východní Slovácko. The first part is devoted to theoretical knowledges of regional marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2012
Zveřejnit od: 18. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BLAHOVÁ, Dominika. Analýza marketingových aktivit mikroregionu Východní Slovácko. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe