Influenceri na sociálnych sieťach a ich využitie v oblasti marketingu – Tomáš Boňko
Tomáš Boňko
Bachelor's thesis
Influenceri na sociálnych sieťach a ich využitie v oblasti marketingu
Influenceri na sociálních sítích a jejich využití v oblasti marketingu
Abstract:
Bakalářská práce je věnována influencerom a jejich využití v oblasti marketingu. Práce zahrnuje představení sociálních sítí a stanovení postupů a praktik potencionálně úspěšného profilu. Nedílnou součástí je definice a představení influencerov jako nástroj podnikatelské činnosti. Následně identifikace a srovnání atraktivity dvou influencerských podnikatelských záměrů v podmínkách Českého trhu. Cílem …moreAbstract:
Bachelor thesis is dedicated to influencers and their use in marketing. Document includ introduction of social media, procedures and practices potencial successful profile. Included definition and introduction influencers as a business tools. Subsequently identification and comparison attractiveness of two influencers business plans in Czech market. The aim of this document is provide a comprehensive …moreAbstract:
Bakalárska práca je venovaná influencerom a ich využitiu v oblasti marketingu. Práca zahŕňa predstavenie sociálnych sietí a vymedzenia postupov a praktík potencionálne úspešného profilu. Nedielnou súčasťou je definícia a predstavenie influencerov ako nástroj podnikateľskej činnosti. Následne identifikácia a porovnanie atraktivity dvoch influencerských podnikateľských zámerov v podmienkach Českého trhu …moreKeywords
influencer influencer marketing marketing na sociálních sítích virtuální influencer uměle vytvořený influencer sociální sítě marketing
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Zdeněk Sedláček
- Reader: Jitka Ludvíková, Mgr.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
Diana Fašangová -
Zelený marketing na sociálnych sieťach
Korina Kovácsová -
Marketing na sociálnych sieťach
Jakub Ismail -
Marketing na sociálnych médiách so zameraním na cestovný ruch
Barbora Lebedová -
Využitie digitálneho marketingu na sociálnych sieťach
Kamila Repková -
Aktuálne trendy content marketingu na sociálnych sieťach
Veronika Krišicová -
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
Diana Fašangová -
Zelený marketing na sociálnych sieťach
Korina Kovácsová