Rovnost vzdělávání v období pandemie z pohledu sociologie – Bc. Adéla ZÁMARSKÁ
Bc. Adéla ZÁMARSKÁ
Diplomová práce
Rovnost vzdělávání v období pandemie z pohledu sociologie
The Equality in Education during Pandemic from the Point of View of Sociology
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vzděláváním na základních školách v době pandemie. Hlavní otázkou je, zda v době pandemie měli všichni žáci stejné příležitosti v oblasti vzdělávání. Práce se zaměřuje na město Krnov, které dlouhodobě řeší problematiku sociálně vyloučených lokalit a socioekonomicky znevýhodněných rodin. Zpracován je průběh vzdělávání v době pandemie na čtyřech základních školách. Práce …víceAbstract:
This Master's thesis is focused on elementary school education during a pandemic. This diploma thesis deals with the education of elementary school students during the pandemic. The main question is whether all students had the same educational opportunities during the pandemic. The work focuses on the city of Krnov, which has been dealing with the issue of socially excluded localities and socioeconomically …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavel Neumeister, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZÁMARSKÁ, Adéla. Rovnost vzdělávání v období pandemie z pohledu sociologie. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol / Učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti podpory dětí ze socioekonomicky znevýhodněného prostředí
Kristýna Hložková -
Analýza nabídky integračních volnočasových aktivit pro děti ze socioekonomicky znevýhodněného prostředí
Krista SÝKOROVÁ -
Hodnocení vybraných postupů podpory socioekonomicky znevýhodněných dětí ve vzdělávání z pohledu žáků základních škol
Nikola DAŇKOVÁ -
Výchova a vzdělávání v rámci sociokulturně znevýhodněného prostředí
Adéla ZÁMARSKÁ -
Vliv sociálně znevýhodněného prostředí na školní úspěšnost dětí na 1. stupni ZŠ
Natálie LÉVAYOVÁ -
Kyselá jablka. Gender ve škole a ve výtvarné výchově
Matylda Hádková -
Rovnost ve společnosti - nástroje měření a nástroje ovlivňování
Alice Šamlotová -
Rovnost v přístupu ke vzdělání v České republice a ve Španělsku na úrovni primárního a sekundárního vzdělávání (komparace)
Simona Křečková
Název
Vložil
Vloženo
Práva