Analýza konkurenční strategie společnosti Home Credit – Daria Konovalova
Daria Konovalova
Bachelor's thesis
Analýza konkurenční strategie společnosti Home Credit
Competitive analysis of the company Home Credi
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na konkurenční analýzu společností Home Credit a její vyhodnocení z pohledu vhodnosti a přínosnosti pomocí provedení analýz na základě zjištěných dat. Data byla shromažďována a analyzována pomocí metody Competitive Intelligence. Zkoumání trhu umožnilo pochopit intenzitu konkurence, na základě určitých kritérií a analýz GE a BCG bylo popsáno a graficky zobrazováno umístění …viacAbstract:
The bachelor thesis focuses on competitive analysis of the company Home Credit and its evaluation from the perspective of suitability and relevance by analysis implementation based on the obtained data. Findings were collected and analyzed by using the methods of Competitive Intelligence. Exploring the market allowed us to understand the intensity of competition. Drawing on certain criteria and analyses …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73705
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2018
- Vedúci: Jindřich Špička
- Oponent: Josef Krause
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73705
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
A Competitive Analysis of a Selected Company
Jakub Daněček -
Value Chain Analysis and Competitive Advantage of an Organisation
Filip Bodlák -
Competitive intelligence v Ruské federaci na příkladu analýzy konkurenčního prostředí banky Sberbank
Andrei Kachanov -
BCG matica a jej aplikácia vo vybraných gastronomických prevádzkach
Alena Luptáková -
Rozhodnutí o rozvoji výrobkového portfolia (matice, BCG a GE)
Veronika Koželuhová -
Marketingová efektivnost produktového portfolia podniku (pomocí analýzy matic GE resp. BCG).
Šárka Najmanová -
Návrh na rozvoj produktového portfolia (pomocí matic BCG a GE)
Radim Valchář -
Analýza výrobkového portfolia podniku pomocí matic GE a BCG
Daniela Bažantová