Gabriela Faltusová

Bachelor's thesis

Analýza motivačnch faktorů a stimulace zaměstnanců - KLEIN automotive s.r.o.

Analysis of Motivational Factors and Stimulation of the Employees in KLEIN automotive s.r.o.
Abstract:
Předložená bakalářská práce se zaměřuje na Analýzu motivačních faktorů a stimulaci zaměstnanců, která by měla vést ke zvyšování výkonů zaměstnanců. Analýza těchto faktorů probíhala ve společnosti KLEIN automotive s.r.o., která primárně působí jako dodavatel dílů do automobilového průmyslu. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a praktickou. Teoretická část práce se zaměřuje …more
Abstract:
My bachelor thesis focuses on the analysis of motivational factors and stimulation of employees of KLEIN automotive s.r.o. This company produces automotive parts for main car producers. This thesis containts two parts theoretical one and practical one. Theoretical part describes important factors of employees motivation and stimulation. Practical part describes the company, its acitivities, wages and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Accessible from:: 22. 4. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Stanislav Moravec

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Faltusová, Gabriela. Analýza motivačnch faktorů a stimulace zaměstnanců - KLEIN automotive s.r.o.. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing