Návrh a implementace WPF aplikace pro 3D detekci a analýzu hracích kostek – Ing. Jaroslav Janků
Ing. Jaroslav Janků
Bakalářská práce
Návrh a implementace WPF aplikace pro 3D detekci a analýzu hracích kostek
Design and Implementation of a WPF Application for 3D Detection and Analysis of Dice
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh a vývoj aplikace Windows Presentation Foundation, která využívá architektonický vzor Model-View-ViewModel pro efektivní rozdělení logiky a uživatelského rozhraní v kontextu 3D zpracování a analýzy obrazu hracích kostek. Pro detekci a hodnocení jednotlivých hodů byla použita hloubková kamera RealSense od společnosti Intel Corporation. Součástí práce je implementace …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the design and development of a Windows Presentation Foundation application that uses the Model-View-ViewModel architectural pattern to efficiently partition logic and user interface in the context of 3D dice image processing and analysis. Intel Corporation's RealSense depth camera was used to detect and evaluate individual rolls. The work includes the implementation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Janků, Jaroslav. Návrh a implementace WPF aplikace pro 3D detekci a analýzu hracích kostek. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Softwarové inženýrství / Softwarové inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Registrace 3D modelu s daty z hloubkové kamery
Daniel Boháč -
3D Object Pose Estimation from RGB-D Data
Petr Martínek -
Návrh systému na tvorbu počítačového modelu skutečného objektu vhodného pro následný 3D tisk
Jakub GAIER -
Fúze 2D a 3D snímání pro rozpoznání drobných lesklých objektů
Miroslav Schneider -
Systém pro vytváření videí 3D modelu cvičícího člověka zaznamenaného pomocí hloubkové kamery Kinect
Petr Machek