Bc. Markéta FENZELOVÁ

Diplomová práce

Vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem v hodinách anglického jazyka

Bilingual learners in foreign language classes
Abstract:
The work focuses on teaching Czech as second language learners (CSL learners) in English lessons. In the theoretical part, it analyses the proper use of native language and target language in English language lessons. Subsequently, it describes the differences between learners with different native languages and other learners in the classroom. The work also explains the importance of proper instruction …více
Abstract:
Práce se zabývá žáky s odlišným mateřským jazykem v hodinách anglického jazyka. V teoretické části zkoumá vhodné použití mateřského a cílového jazyka v hodinách cizího jazyka. Následně popisuje rozdíly mezi žáky s odlišným mateřským jazykem a ostatními žáky ve třídě. Práce také vysvětluje význam náležitého zadávání instrukcí a popisuje nástroje, které učitelé mohou použít, aby instrukce byly více srozumitelné …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FENZELOVÁ, Markéta. Vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem v hodinách anglického jazyka . Plzeň, 2023. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta pedagogická

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství výchovy ke zdraví pro základní školy a Učitelství anglického jazyka pro základní školy