Marek VLK

Bachelor's thesis

Analýza marketingových aktivit společnosti COLORLAK, a.s. se zaměřením na průmyslový trh

Analysis of marketing activities of the company Colorlak, a.s. with focus on industry market
Abstract:
Zabezpečení úspěšného rozvoje firmy v tržních podmínkách není snadnou záležitostí. Pokud chce firma v dnešním tržním prostředí efektivně působit, musí identifikovat stále se měnící potřeby a přání zákazníků. Žádná firma se neobejde bez marketingové strategie a plánování, vymezení tržního segmentu a v neposlední řadě určení účinné strategie marketingové komunikace, díky které se zvýší prodej výrobků …more
Abstract:
It is not an easy task to ensure prosperity and growth of a company in a free market environment. A company that aspires to be efficient in today{\crq}s markets must continuously monitor and re-assess the ever-changing needs and wishes of its customers. No company can do without a marketing strategy and planning, identification of its market segment, as well as identification of an efficient strategy …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 1. 2006
Accessible from:: 5. 1. 2011
Identifier: 2189

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 1. 2006
  • Supervisor: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VLK, Marek. Analýza marketingových aktivit společnosti COLORLAK, a.s. se zaměřením na průmyslový trh. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 01. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 5. 1. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.