Marketingový průzkum trhu prodeje automobilů v Olomouckém kraji – Jana Vilišová
Jana Vilišová
Bakalářská práce
Marketingový průzkum trhu prodeje automobilů v Olomouckém kraji
Marketing Research on Car Sales in the Olomouc Region
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem trhu automobilového průmyslu v Olomouckém kraji u společnosti PorscheOlomouc. Bakalářská práce je rozdělena na 2 části teoretickou a praktickou. Teoretická část, se zabývá základy a cíly marketingu, marketingovým výzkumem, image a v konečné fázi segmentací trhu. Praktická část je věnována společností PorscheOlomouc a jejich marketingu, výběrem správné …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with marketing research on car sales in the Olomouc region by company PorscheOlomouc. The bachelor thesis is dividend into 2 parts into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with basics and objectives of marketing, marketing research, image and in the final stage segmentation of market. Practicial part deals with company PorscheOlomouc and their marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2012
Zveřejnit od: 29. 3. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ekaterina KHITILOVÁ
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vilišová, Jana. Marketingový průzkum trhu prodeje automobilů v Olomouckém kraji. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.3.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 3. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová