Bc. Pavla Zaoralová

Diplomová práce

Umění a reklama

Fotografie v sociální reklamě

Art and Advertisement
Anotace:
Předmětem této práce je oblast sociální reklamy, která jako nástroj komunikace využívá fotografii, za účelem sdělení základních informací o problematice nástrah kyberprostoru. Stručně se seznámíme s historií a základními pojmy sociálního marketingu (reklamy), historie a vývoj fotografie, fotografie jako umění a kyberšikany a její prevence. Na základě provedených šetření je pak sestavena fotografická …více
Abstract:
The subject of this thesis is the field of social advertising, which uses photography as a tool of communication in order to communicate basic information about the problems of cyberspace. We will learn about the history and basic concepts of social marketing (advertising), history and evolution of photography, art of photography and cyberbullying and its prevention. Based on the results of research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Zaoralová, Pavla. Umění a reklama. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe