Bc. Pavla Zaoralová

Master's thesis

Umění a reklama

Fotografie v sociální reklamě

Art and Advertisement
Abstract:
Předmětem této práce je oblast sociální reklamy, která jako nástroj komunikace využívá fotografii, za účelem sdělení základních informací o problematice nástrah kyberprostoru. Stručně se seznámíme s historií a základními pojmy sociálního marketingu (reklamy), historie a vývoj fotografie, fotografie jako umění a kyberšikany a její prevence. Na základě provedených šetření je pak sestavena fotografická …more
Abstract:
The subject of this thesis is the field of social advertising, which uses photography as a tool of communication in order to communicate basic information about the problems of cyberspace. We will learn about the history and basic concepts of social marketing (advertising), history and evolution of photography, art of photography and cyberbullying and its prevention. Based on the results of research …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Zaoralová, Pavla. Umění a reklama. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe