Bc. Pavla Zaoralová
Master's thesis
Umění a reklama
Fotografie v sociální reklamě
Art and Advertisement
Abstract:
Předmětem této práce je oblast sociální reklamy, která jako nástroj komunikace využívá fotografii, za účelem sdělení základních informací o problematice nástrah kyberprostoru. Stručně se seznámíme s historií a základními pojmy sociálního marketingu (reklamy), historie a vývoj fotografie, fotografie jako umění a kyberšikany a její prevence. Na základě provedených šetření je pak sestavena fotografická …moreAbstract:
The subject of this thesis is the field of social advertising, which uses photography as a tool of communication in order to communicate basic information about the problems of cyberspace. We will learn about the history and basic concepts of social marketing (advertising), history and evolution of photography, art of photography and cyberbullying and its prevention. Based on the results of research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zaoralová, Pavla. Umění a reklama. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Specifika sociální reklamy v rámci celosvětových kampaní
Zuzana Menšíková -
Sociální reklama a sociální marketing
Oksana Mytcyk -
Sociální reklama v ČR na příkladu očkování proti onemocnění covid-19
Filip KUNETEK -
Vliv obsahového marketingu na růst a vývoj firmy v oblasti B2B
Barbora Buriánková -
Metodika návazností marketingu a vývoje start-up projektu s využitím standardních SW nástrojů
Adam Dressler -
Historie využití fotografie v činnosti bezpečnostních složek na území Čech, Moravy a Slovenska
Rozsypalová Rozsypalová -
1. Teoretická část:\nl{}Historie fotografie automobilů značky Škoda\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů nebo služeb: Povinná a nepovinná výbava osobního motorového vozidla\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Volná tvorba\nl{}
Dávid Pačut -
Proměna žurnalistické fotografie vlivem postdigitální éry
Denisa Kerbudová