Skenování animací lidských obličejů zařízením MS Kinect – Dominik POCH
Dominik POCH
Bachelor's thesis
Skenování animací lidských obličejů zařízením MS Kinect
Scanning of human face animations using MS Kinect
Anotácia:
Bakalářská práce pojednává o problematice tvorby 3D animací. Popisuje základní používané principy a metody v celém procesu. Cílem práce je nalézt řešení, které bude vyžadovat minimální vložené náklady na jednotlivé dílčí kroky animačního procesu. Z tohoto důvodu budou vyzkoušeny různé techniky pro snímání objektu v trojrozměrném prostoru s ohledem na poměr cena/výkon. Zaměřeno je především na zařízení …viacAbstract:
The bachelor thesis discusses an issue of creation of 3D animations. It describes basic principles and methods used throughout the entire animation process. The main goal of the thesis is to find a solution which requires to put minimal amount of expenses in each substep of the animation process. For this reason, different techniques for scanning in threedimensional space will be tested with respect …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2018
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. Ing. Libor Váša, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POCH, Dominik. Skenování animací lidských obličejů zařízením MS Kinect. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Applied SciencesBachelor programme / odbor:
Computer Science and Engineering / Information Technologies
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba 3D modelu kostela sv. Mikuláše v Kašperských Horách
Michal Niebauer -
Tvorba 3D modelu pomníku Jana Blahoslava na Horním náměstí v Přerově
Marek Foukal -
Využití současných technologií pro účely 3D modelování a BIM
Milan Matolák -
3D laserové skenování silničního mostu v Mokrých Lazcích
Jan Němeček -
3D hra ovládaná pomocí zařízení Kinect
Gabriela Véghová -
Návrh a implementace uživatelského rozhraní pro interakci se zařízením Kinect
Jana Mižíková -
Analýza osob pomocí pohybového senzoru Kinect s využitím Kinect for Windows SDK \nl{}
Antonín HORÁČEK -
Využití Kinect pro rehabilitaci v domácím prostředí
Jakub Vraný