Hodnocení interní komunikace z pohledu zaměstnanců konkrétní firmy – Kamila Nováková
Kamila Nováková
Bakalářská práce
Hodnocení interní komunikace z pohledu zaměstnanců konkrétní firmy
Evaluation of internal communication from the perspective of employees of a specific company
Anotace:
Tato práce se zabývá interní komunikací z pohledu zaměstnanců konkrétní firmy. Za pomoci dotazníkového šetření byl naplněn cíl zjistit, jaká je znalost vize a cílů mezi zaměstnanci společnosti a zjistit, jak zaměstnanci vnímají a hodnotí interní komunikaci ve společnosti. V teoretické části je popsána důležitost a zásady interní komunikace a objasněno, co to vize a cíle společnosti jsou. V praktické …víceAbstract:
This thesis deals with internal communication from the perspective of employees of a particular company. With the help of a questionnaire survey, the aim was fulfilled to find out the knowledge of the vision and goals among the employees of the company and to find out how the employees perceive and evaluate the internal communication in the company. The theoretical part describes the importance and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90026
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedoucí: Tereza Králová
- Oponent: Eva Jarošová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90026
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Multikulturní komunikace ve společnosti
Alina Spaskina -
Specifika komunikace ve stavebnictví a návrh její optimalizace ve společnosti OK Stavby s.r.o.
Denis Fefko -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová -
Podniková komunikace ve službách
Denisa Jarošová -
Uplatnění trendových nástrojů marketingové komunikace ve společnosti OMAX Holding s.r.o.
David Mareš -
Návrh optimalizace interní komunikace ve vybrané společnosti
Patočka Patočka -
Interní komunikace ve vybrané společnosti
Kristýna Ortová