Anna Matějáková

Bachelor's thesis

Role reklamního sloganu v marketingu a image značky

Role of advertising slogan in marketing and brand image
Abstract:
Práce se skládá ze čtyř kapitol. První pojednává o reklamním sloganu, jeho významu v marketingu a procesu jeho vytváření. Druhá kapitola se zabývá obsahovým marketingem. Dále se práce soustředí na image značky. Závěrečná kapitola teoretické části bakalářské práce se věnuje psychologii reklamy, zejména pak působením reklamy na spotřebitele. Cílem praktické části bakalářské práce je zjistit, jaké reklamní …more
Abstract:
Bachelor thesis consists of four chapters. The first chapter deals with the advertising slogan, its importance in marketing and the process of its creation. The second chapter deals with content marketing. Futher the bachelor thesis focuses on brand image. The final chapter deals with psychology of advertising, especially with the effect on consumers. The aim of practical part of the bachelor thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2018
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Reader: Ing. Miroslav Dittrich

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication